Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

toast skrev:Webbläsaren försvinner så fort man börjar rulla "ej tillgänglig i den här hastigheten" eller något sådant kommer upp. VoC använder inbyggt modem utan simkort. Simkort i handsfacket används till apparna. Typ TuneIn och webbläsaren.
Då var det webbläsaren som säljaren menade. Jag använder telefonens surf istället för simhållaren i handskfacket. Lite glest med appar va? Men spotify från telefonen fungerar ju utmärkt.
Användarvisningsbild
av Momentum
toast skrev:Så internet kartor fungerar på my16 utan navigation?
Min servicetekniker påstår att man måste köpa navigation för att få internet kartan på my15.
Tycker det låter konstigt för då har man ju hårddisk baserade kartor så vad ska man då med internet karta till....
Du har rätt, ett märkligt svar, om man köper till Navigation så kommer du inte att använda Internet kartan, men det är nog så att han inte har en aning om vad det handlar om
Användarvisningsbild
av Momentum
LasseW skrev:Någon som har Internet Kartan på sin MY15? I så fall hur fick ni den?
Mjukvaran i bilen verkar annorlunda mellan MY15 och MY16 då det gäller Navigationsdelen
Tvivlar på att det går att få några Internetkartor utan helt ny SW till MY15, om det ens finns sådan
av toast
Niclas skrev:Är det inte så att bilar tillverkade efter vecka 46 2014 som har internet navigation?
Det vore ju i så fall något som man kunde tycka att de kunde kläcka ur sig vid något tillfälle under det år jag då och då frågat på olika ställen. Och bett dem återkomma om. Undra om det är något man kan räkna med att få in vid nästa service uppdatering... vore intressant att höra någon som servat en my15 nyligen.

..Lite irriterande dock att det inte är tom[…]

Backspeglar ändrar inställning

Eftersom det är höger ibland och vä[…]

"Sentry mode" kamera?

Hej. Jag funderar att skaffa en kamera som har Tes[…]