Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Den känns och ser mycket bättre än den som sitter original i min s60.

Edit: la precis en beställning på bildelsbasen, så nu försvann en till så skynda om ni vill ha en :)
Användarvisningsbild
av C.W.
ah, då förstår jag.
Tycker att min original backspegel hade en avbländarknapp nedanför.
Men har nu beställt en hos JB
:D
Varför har inte Volvo infört denna backspegel som standard på alla sina bilar??
Den är ju mycket snyggare än original och andra tillverkares backspeglar.
V60D5AWDPolestar skrev:Varför har inte Volvo infört denna backspegel som standard på alla sina bilar??
Den är ju mycket snyggare än original och andra tillverkares backspeglar.
Jag kan inte heller begripa detta, så enkelt sätt att fräscha upp interiören! :roll:
Dock är ju den automatisk avbländande backspegeln i S/V60 & XC60 från 2014/2015 (?) ramlös och av samma design, antagligen lite tjockare på baksidan för att få plats med tekniken...
La nyss en beställning, tack för tipset! Hade så sent som förra helgen en genomgång av föräldrarnas V40 för en kompis och beklagade mig att jag inte hade en sådan mittbackspegel i min V60 ;-)

Priset var ju oförskämt lågt och fri frakt gjorde inte saken sämre.
SWEiNSANE skrev:La nyss en beställning, tack för tipset! Hade så sent som förra helgen en genomgång av föräldrarnas V40 för en kompis och beklagade mig att jag inte hade en sådan mittbackspegel i min V60 ;-)

Priset var ju oförskämt lågt och fri frakt gjorde inte saken sämre.
Härligt att kunna bidra! :)
Den lilla detaljen gör så mycket! 8)
uploadfromtaptalk1431967261585.jpg
uploadfromtaptalk1431967261585.jpg (153.54 KiB) Visad 1073 gånger
Så då har även jag monterat min v40 spegel i min s60. Hade lite problem att ta av låsringen eller vad den heter. Sedan var jag tvungen att fila ner klacken som satt i spegeln. För min s60 hade inget jack i fästet.
Rillee skrev:
rps20150518_183707.jpg
Så då har även jag monterat min v40 spegel i min s60. Hade lite problem att ta av låsringen eller vad den heter. Sedan var jag tvungen att fila ner klacken som satt i spegeln. För min s60 hade inget jack i fästet.
Snyggt jobbat! :D
Konstigt att det var så krångligt för din del, för mig var det verkligen bolt-on!

Men roligare att titta bakåt nuförtiden 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]