Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mccartney skrev:Måset var en hel del prutmån på den då den är väldigt dålig utrustad.

"väldigt dålig utrustad"?

Vad är det som en T6 AWD skall ha i utrustning då som denna saknar? Eller är det för lite med tillval?
Sharkbait skrev:
Mccartney skrev:Måset var en hel del prutmån på den då den är väldigt dålig utrustad.

"väldigt dålig utrustad"?

Vad är det som en T6 AWD skall ha i utrustning då som denna saknar? Eller är det för lite med tillval?
Lite mer lyx så som Elstol för föraren, Premium sound, El infällbara backspeglar. Hastighetsberoende servo är ett kanon tillval också:)

Men står man i valet mellan en T5a eller T6 Vea så hade jag valt denna T6 AWD:) Därför att motorn är grym:)
Hur vet ni att den inte har elstolar, progressiv servo eller elinfällbara speglar? Att det inte står i texten betyder ju inte ett smack. HP kommer man väl ganska långt med även om premium sound hade varit roligare, men det är ju kanske inte hela världen?

Ser väl fin ut tycker jag, bortsett från kroken då kanske. Men du kanske kan byta ut den mot en delbar, skulle gissa på 6-7kkr för det på en verkstad.
MartinS skrev:Hur vet ni att den inte har elstolar, progressiv servo eller elinfällbara speglar? Att det inte står i texten betyder ju inte ett smack. HP kommer man väl ganska långt med även om premium sound hade varit roligare, men det är ju kanske inte hela världen?

Ser väl fin ut tycker jag, bortsett från kroken då kanske. Men du kanske kan byta ut den mot en delbar, skulle gissa på 6-7kkr för det på en verkstad.
Jag provkörde den i januari:) har lite koll på den om de inte har eftermonterat sedan dess:)

Vill man absolut ha en rebel blue t6 awd så får man nog slå till på den, finns väldigt få av den sorten.
Hej igen!
Har beslutsångest angående om jag ska ta bilen eller inte.
Har även fått pris på en t5 vea -15 demobil som gått 1000 mil. Typ fullutrustad
För 35000kr mer.

Sjukt svårt. Hur mycket dyrare att äga är t6an tror ni?
Värdeminskning mm?

Helt kluven!
T6 skulle jag välja.
Det kanske är sista gången i livet du köper en nästan ny bil med mer än fyra cylindrar.
Själv är jag allergisk mot fyrcyl dieslar och älskar sexcyl bensinmotorer:)
Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]