Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Grannen har en XC60 i denna kulör. Supersnygg! Men det gäller att fundera en extra gång på vad man vill kombinera med för interiörfärg :wink:.
av göran66
Har som sagt en Classic momentum med rich Jawa. Vi valde ljus skinklädsel, den med mörk instrumentpanel och delade dörrsidor. Detta tyckte vi passade fint. Har även sett en med brun skinnklädsel.
av JensAxel
Jag tycker inte Rich Java är särskilt smutskänslig. Bäst val ur den aspekten är Electric silver, men som nån skrev, hur kul är det? Jag har en xc60 summum med inscription-läder Blond. Detta ser nästan vitt ut på nätet men är ljust beige i verkligheten. Passar superfint till lacken. Kul med en färg som inte är så vanlig kan jag tycka också. Jag har fått ett antal spontana komplimanger om färgen av folk på gatan vilket är kul! Supernöjd med valet.
av göran66
En av anledningarna till att vi valde Rich Jawa utöver att vi gillade färgen var just det att det är en lite ovanlig färg, inte så många som har den utan den "sticker ut" lite grand. Vi bor i ett litet samhälle med bara ca 6000 invånare och här går det två XC60 och min XC70 med Rich Jawa. Och den blonda skinnklädseln till den färgen gör sig riktigt bra faktiskt.

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]

Jag har en Volvo V50 2005 2,4 och informationsdis[…]

Infästning till insynsskydd sökes

Hej Ska sälja insynsskyddet och kom på […]

Har du någon koll på i vilken ordnin[…]