Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Lite ironiskt att "European Sports Cars" säljer en SUV med oljebrännare under huven :) Ungefär så långt ifrån en sportbil man kommer i min ordlista :)
av Mwi
rosenlorden skrev:Hittar inget negativt om firman? Jo, nån tråd om nån 940 från 1992 med mätare som inte stämde, men känns ganska orelevant. Vad menar du?
såg att de även inte följt ett utslag 2010 i ett arn ärende, men läser man forumen här så borde man knappt köpa bil av någon firma...
Själv skulle jag aldrig lägga upp 250,000 av mina egna pengar hos en handlare som fått negativa omdömen, det finns så många begagnade bilar till salu så känns det inte rätt så avstår jag. Men känns det rätt för dig så är det bara att handla :D strunta i vad andra tycker och tänker.
Men det är ju inte en helt ovanlig modell, så har du ingen panik så kommer det säkert bättre alternativ.
http://www.blocket.se/hela_sverige?q=&c ... 41&cbl1=19
av 007
Har den inte gått ganska långt för det priset? Jag skulle nog satsa på en D5 istället för Polestar. På D5 får man även sportläget på automaten, vilket jag tror inte ingår på D3. Men den ser väldigt fin ut..
Styrströms kortslutning

V70 momentum 2.5FT 2009. Ja jag klantade mig, dro[…]

960 -97 skramlande ljud

Det sitter en värmeplåt under bakre del[…]

Motorproblem

Får bli en tur till Volvo

Tack för detta. Kollar i morron. :-)