MrAnderzon skrev:Körde 16 mil på 0.52 enl färddator med ECO +Eco + gör en hel del faktiskt
Moderator: Moderatorer
MrAnderzon skrev:Körde 16 mil på 0.52 enl färddator med ECO +Eco + gör en hel del faktiskt
ansjo skrev:Och jag snittar på 1,2 på färddator. Har iofs bara kört dryg 50 mil än så länge...Ja några 0.52 snittar inte jag heller.....Jag ligger på 1,05 på 400 mil, men 80-90 % stadskörning med mest korta streckor med kall motor. Och så fort den blir varm har jag en tung högerfot... :) Men den GÅR att köra ganska snålt om man vill. V60 visserligen lättare och mindre luftmotstånd än XC60.
ansjo skrev:Och jag snittar på 1,2 på färddator. Har iofs bara kört dryg 50 mil än så länge...hehe kört lite mer än 400mil med min
ansjo skrev:Säga vad man vill, men den motorn ihop med automatlådan är en dröm att köra. Ligga i 50-60 och trampa till så är det som en spark i röven :lol:!motorn är grym I Love it!
ansjo skrev:Skulle vara väldigt intressant om det kommer Polestar som ger minst 25 hp och ett gäng Nm...men med nackdelen FWD.inga problem hade en s60 t5 2005 med 330hk 430nm gick som fan