Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av iigloo
Edgeman skrev:Perhall kan du utveckla detta lite "kör hellre T4 eller sexcylindrig diesel men helst bensib"
Står snart i valet mellan D4 och ny T4 (190) i en V60. Vad är skojigast tro?

Grattis annars Maccartney till supersnygg bil, ville haft samma spec trots annan motor men nu tog man ju bort Rebel blue!! av nån anledning
Står nu mellan vit och svart. Gillar inte vita bilar normalt men i en V60 R-design med tonade rutor och 19" Ixion är det ganska snyggt med vit/svart kontrasten.....
Jag hade en S60 T3 med 200hk/304nm innan min V60 D5 Polestar 230hk/470nm. D5 är definitivt roligare och mer körbar.
av Linqid
Fin bil och kul att hämta ut en av de sista 6-cyl T6 i Sverige som inte är en Polestar. Snygg kombination med R-Design, Ixion II och Rebel Blue! :-)-)
av Mccartney
[quote="nadderf"]Snyggt med foileringen! Bästa färgen oxå!
Har en V60 MY13 i den färgen, kommer saknas! När den inte längre går välja på XC60

Fick du volvohandlaren att foilera?[/

Ja min ÅF ordnade foileringen:) blev supernöjd:)

Har inte haft Driversupport paketet innan men riktigt nöjd att jag valde det, helt klart värt de pengarna.

Men T6 är bara helt grym:)

Lite kul att T6awd finns inte mer än på polestarbilarna, rebel blu finns inte heller längre att beställa mer än på polestar samt att Black R paketet verka har försvunnit. Så jag är oerhörd tacksam att min ÅF kunde ordna fram bilen när två andra ÅF inte kunde göra det:)
Användarvisningsbild
av sony
Grattis till en fin bil...... Till perhall T4 framför D5?

Istället för polering och lackskydd va[…]

Verkstadsbesök idag. Det som påstå[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Borde inte spela någon roll var du tar jord […]

Fick pris på byte av batteri för total[…]