Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Strebern
Mccartney skrev:Tycker inte kromade hör ihop med Black R. Många kanske tycker det ser exklusivt ut. Men det räcker att visa motorbeteckningen så vet man om det är en bas modell eller inte:)
Motorbetäckning? man bockar ju givetvis i rutan "utan modell och motorbetäckning" när man beställer en bil :twisted: roligare att köra ifrån folk när de tror man har en sketen D4 som alla andra
av Ronne
Dennis86 skrev:Är det någon som testat att ta bort alla liten runt rutorna som är silver?
Nån som vet hur man går tillväga för att byta listerna?

Göra själv eller lämna in?

Skulle behöva byta på förardörren eftersom jag har lyckats få en repa på listen :-(O)
Användarvisningsbild
av leiwi
Strebern skrev:
Mccartney skrev:Tycker inte kromade hör ihop med Black R. Många kanske tycker det ser exklusivt ut. Men det räcker att visa motorbeteckningen så vet man om det är en bas modell eller inte:)
Motorbetäckning? man bockar ju givetvis i rutan "utan modell och motorbetäckning" när man beställer en bil :twisted: roligare att köra ifrån folk när de tror man har en sketen D4 som alla andra
Kanske är så men det saknas ju 2 cylindrar från den äkta sexan ! Och nedanstående kanske glädjer dom som bara har en "sketetenD4" :D :D :D :D :D :D

Motor Effekt/vridmoment Förbrukning Utsläpp
D4 181 hk/400 Nm 3,9 l/100 km 105 gram
T6 306 hk/400 Nm 6,7 l/100 km 157 gram

Siffrorna i exemplet gäller Volvo V60. T6-motorn finns enbart med automatlåda.
av nadderf
Mccartney skrev:
Maximuspro skrev:Foliera listerna, det gjorde på firma och det blev kanon
Var och kollade på bilen idag hos ÅF och bestämde mig för att foilera listerna:)
Tar gärna en bild på det sen! kommer vilja foilera mina lister och kromade listen på baklucka på min kommande svarta XC60 Black R

Kan aldrig bli för mycket svart!
av mrtdi
Det blir troligtvis att foilera listerna på min svarta XC60 Black R också.
Någon som gjort det än? Hur mycket betade ni för det isf?
av Mccartney
nadderf skrev:
Mccartney skrev:
Maximuspro skrev:Foliera listerna, det gjorde på firma och det blev kanon
Var och kollade på bilen idag hos ÅF och bestämde mig för att foilera listerna:)
Tar gärna en bild på det sen! kommer vilja foilera mina lister och kromade listen på baklucka på min kommande svarta XC60 Black R

Kan aldrig bli för mycket svart!
Håller med kan aldrig bli för mycket svart:)

Hej! Igår på vägen hem frå[…]

Vi som beställt nya V60

Tycker ni inte att V60n är alldeles fö[…]

Bak 30-21.4=8.6 Slitagegräns enligt Haynes 8.[…]

95E10. Kör ändå 95% på el s&[…]