Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av agb007
Då var funktionen bättre än jag kom ihåg den.
Blir inte så ofta det kommer sms under färd

mvh
agron
Användarvisningsbild
av hakank
Testade också. Funkar alldeles utmärkt! Hade ingen aning om denna funktionen :-)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Hänger på och frågar från vilken årsmodell denna funktion finns. Jag har en 2012:a, fungerar det på en så gammal bil?
Användarvisningsbild
av hakank
EbbevonVolvo skrev:Hänger på och frågar från vilken årsmodell denna funktion finns. Jag har en 2012:a, fungerar det på en så gammal bil?
Har du röststyrning i bilen? Det är iaf en förutsättning misstänker jag.
Användarvisningsbild
av Honke
Låter som en trevlig funktion! Hittar dock inget om att aktivera notiser på bt i telefonen (iphone 6)! Måste bil o telefon vara synkade för att få fram det valet att aktivera notiser?
Användarvisningsbild
av hakank
Honke skrev:Låter som en trevlig funktion! Hittar dock inget om att aktivera notiser på bt i telefonen (iphone 6)! Måste bil o telefon vara synkade för att få fram det valet att aktivera notiser?
De måste vara syncade. Och man går in på uppkoppling man har till bilen och aktiverar notiser.
av agb007
Honke skrev:Låter som en trevlig funktion! Hittar dock inget om att aktivera notiser på bt i telefonen (iphone 6)! Måste bil o telefon vara synkade för att få fram det valet att aktivera notiser?

Den måste varit ansluten mot bilen men den måste inte vara det just när du gör det.
Kolla bifogad fil
http://1drv.ms/1CaGHoI
Användarvisningsbild
av Honke
Okej, ja bil o telefon är ju parade för ett bra tag sen men är på jobbet o är en bit från bilen så dom är inte synkade just nu.
Användarvisningsbild
av hakank
Om man har Iphone. Inställningar, bluetooth se bild
Bilagor
bt.PNG
bt.PNG (56.98 KiB) Visad 622 gånger
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]