Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

volvobrasse skrev:Det jobbiga nu är att detta spränger min budget :) Jag måste börja med en sak nu, förmodligen blir det bakdelen. För jag antar att den blir dyrast att eftermontera av en Volvohandlare?
Börja bakifrån och jobba dig fram, eftersom du annars får T3 med runda slutrör så är nog bakdelen den mest omfattande att montera för handlaren. Prismässigt som tillbehör tycks tröskeldekor och diffuser ligga rätt nära varandra medan frontdekoren var något billigare.
Kite skrev:
volvobrasse skrev:Det jobbiga nu är att detta spränger min budget :) Jag måste börja med en sak nu, förmodligen blir det bakdelen. För jag antar att den blir dyrast att eftermontera av en Volvohandlare?
Börja bakifrån och jobba dig fram, eftersom du annars får T3 med runda slutrör så är nog bakdelen den mest omfattande att montera för handlaren. Prismässigt som tillbehör tycks tröskeldekor och diffuser ligga rätt nära varandra medan frontdekoren var något billigare.
Precis, exakt så funderar jag att göra, verkar smartast :)
Kite skrev:Regnigt i Göteborg idag men hittade två bilar på morgonen, en helt utan och en med stylekit silver. Ljuset i bilderna är kanske inte helt rättvist men ger bättre bild än i bygg din volvo i alla fall. Om du bor i eller i närheten av Göteborg kan jag rekommendera att åka in till Bilia i sisjön, de har en V60 VOR med stylekit ironstone stående precis när man kommer in.
IMG_20141009_084352.jpg
IMG_20141009_084912.jpg
Tycker inte heller att man ser de "riktiga" avgasrören som diskuterats heller.
Håller med om avgasrören som finns inuti, det där var ju knappt synbart. Men skulle dom sticka ut längre än så där så....för dena bil har väl redan fyrkantiga från början, utan diffusern?
Kite skrev:Jag tror det monteras av säljaren men oavsett så betalar du inte mer än det priset du fått av dem.
aha, ok så då kommer det inte synas på Bygg din Volvo alltså? Utan det kommer sedan då handlaren beställer dessa saker "löst"?
Bakaxelfråga 740?

Eftersom det är utväxlingen som skiljer […]

Laddbox från Easee tillsammans med deras las[…]

Laddar inte

Fungerar laddningslampan?? Det händer a[…]

Upplever att bilen drar lite väl mycket soppa[…]