Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tunnis
Finns på bygg din Volvo.
S60 640 000kr
V60 650 000kr

Ingen bur eller dyl.
av 122Sport
Känns inte riktigt "påväg" ännu.., 3600 bilar före i kön och leverans om 12 veckor! V.38 till 41 preliminärt som leverans för dom blå bilarna.
Dom har ju redan börjat lämna fabriken!? Kanske går till andra länder först?
av Tjocken
122Sport skrev:Känns inte riktigt "påväg" ännu.., 3600 bilar före i kön och leverans om 12 veckor! V.38 till 41 preliminärt som leverans för dom blå bilarna.
Jag vet inte om du är ironisk mu 122sport, men tror att Martin S menar att dom har börjat rulla på vägen, (asfalten) kanske låter som jag dumförklarar dig men inte meningen. Eller så är det jag som ser dum ut nu! ;)

Men nice att din ändå snart är framme, du måste ge oss en jävligt bra recension av bilen när du fått den! Ok?
Användarvisningsbild
av Funk
122Sport skrev:Känns inte riktigt "påväg" ännu.., 3600 bilar före i kön och leverans om 12 veckor! V.38 till 41 preliminärt som leverans för dom blå bilarna.
Fyra av dom veckorna beror ju på att fabriken stänger för semester och ombyggnad, det gör ju inte dig gladare, men är del av förklaringen...

/Thomas
av Tjocken
Qualia skrev:Hade inte frugan gnällt.. Och 2kids, hade nog en ice vit eller svart passat mkt fint..z
Beställ en V60 polestar då! Oxå jävligt fet bil! :)
av agb007
Hur den ser ut spelar ingen roll det är ljudet man är beredd att dö för!
av perhall
agb007 skrev:Hur den ser ut spelar ingen roll det är ljudet man är beredd att dö för!
Ja, tyvärr är det ju snart slut med 5- och 6-cyl Volvo-bilar så det gäller att passa på...
PH
Användarvisningsbild
av Snowie
Såg vad som tycktes vara en orange V60 polestar i Lerum utanför GBG förra veckan.. (samma front samt defuser samt polestar märke i fronten samt MINST en T6 med tanke på ljudet, eftersom den körde är jag inte helt hundra på färgarna men syntes att de var silver och större än de normala man brukar se) Antar att den var plastdippad men fruktansvärt cool!.
hann dock inte få en bild på bilen.

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]