Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
XC90_Executive skrev:Men tanke på hur dyra dom gamla belysta instegslisterna är så framstår detta som rena kapet faktiskt! 8)
:-)-)
av tunnis
När får vi en "gilla" knapp :lol:
Håller med xc90 och martins. 2300 är det klart värt (jämfört med ca 8000kr som de till XC60 kostar)
Inom en snar framtid kommer en karl ropa "Men för böveln Berit har du glömt stänga bildörrn". Detta utan tanke på att någon skulle kunna ha tagit sig in i bilen och tagit gps:en som sitter kvar i framrutan utan tänkte bara på batterierna i instegsbelysningen. :wink:
Användarvisningsbild
av Perra83
Sugen va ordet!

Skulle vilja ha något liknande för bagageluckan som syns på håll för att kunna äckla grannarna lite vol:-)

Hmmm... ska ja va i garaget el på uppfarten och polera och lackförsegla Klippon.... :lol:
Användarvisningsbild
av sura56
En dålig mobilbild får duga
Bild
av pergrein
Ser bra ut :-)-) Kan nog bli att inhandla såna när mörkret börjar komma...

Med vänlig hälsning
Per
Användarvisningsbild
av benny10
Kom över dessa LED-belysta instegslister sprillans nya för 800 kr ink frakt på Ebay! :) Nu undrar jag om det är svårt att få loss de gamla? Sitter med lim eller dubbelhäftande tejp?
Användarvisningsbild
av leiwi
benny10 skrev:Kom över dessa LED-belysta instegslister sprillans nya för 800 kr ink frakt på Ebay! :) Nu undrar jag om det är svårt att få loss de gamla? Sitter med lim eller dubbelhäftande tejp?

sitter med dubbelhäftande :D
benny10 skrev:Kom över dessa LED-belysta instegslister sprillans nya för 800 kr ink frakt på Ebay! :) Nu undrar jag om det är svårt att få loss de gamla? Sitter med lim eller dubbelhäftande tejp?
Får man fråga vad du sökte på? :)

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]