iigloo skrev:Nu har jag kollat och USB-minnet stängs avJag brukar ladda navigatorn i bagageluckan.-)
Moderator: Moderatorer
iigloo skrev:Nu har jag kollat och USB-minnet stängs avJag brukar ladda navigatorn i bagageluckan.-)
..Vet du om det är stor skillnad på o[…]
Aha, ja det låter ju lite intressant kanske.[…]