Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Robot
Någon som vet om det finns t.ex. stylinggrejjer till XC60 som liknar original men billigare? Eller är det bra pris på att själv montera styling som skid plates?

Någon som vet om det går att programmera om bilen så man får tidur till värmaren? Det känns som en programmeringsgrej bara..
Användarvisningsbild
av Rillee
Tidur till värmaren är mjukvara bara. Fint sätt för volvo att dra in lite lätta pengar.
Användarvisningsbild
av MartinS
Köp orginal, det är mitt tips. Grym kvalitet, bra monteringsmaterial och superbra instruktioner. Kopiorna är ofta dålig kvalitet och svåra att montera. Det som såg billigt ut blev dyrt i slutändan...
av Robot
MartinS skrev:Köp orginal, det är mitt tips. Grym kvalitet, bra monteringsmaterial och superbra instruktioner. Kopiorna är ofta dålig kvalitet och svåra att montera. Det som såg billigt ut blev dyrt i slutändan...
Ja, jag kollat lite på originalstylingen och instruktionerna verkar onekligen enkla, lite som Lego!

Får väl kolla upp lite priser på dem..

Istället för polering och lackskydd va[…]

Verkstadsbesök idag. Det som påstå[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Borde inte spela någon roll var du tar jord […]

Fick pris på byte av batteri för total[…]