Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Finansiering och inbyte har _NOLL_ och inget att göra med slutpriset. Absolut noll. De som säger det ljuger. Säljarna häver ur sig vilket skit som helst för att slippa pruta mer.
av valln
Många forumiter är riktigt stora prisförhandlare!

När jag var med och köpte nuvarande bil för 11 år sedan fick vi av alla handlare en planekonomisk föreläsning som skulle gjort Lenin grön av avund!
Vi vill ju inte ta en kund från din lokala handlare bla,bla..
av Droopy
valln skrev:Ni som har fått rabatt på 10 procent, är bilen finansierad via volvofinans?
Har ni inbytesbil?
Inbyte el finansiering har inget att göra med priset, men de ser såklart mer en gärna att du finansierar din bil via Volvofinans och en inbytesbil tjänar de ju oftast bara mer pengar på, så hur du än gör som köpare så är det säljaren som tjänar pengar och inte du.
av snejkaj
Jag beställde en V60 D4 AWD OR i januari och den fick jag 11% på kampanjpriset och 10% på alla paket och tillval. Det var hos BraBil. Bilia i Södertälje var mycket snålare och dessutom ointrisserade så dom fick inte sälja någon bil :)
av Urkel
Har fått några nya offerter nu, där 7% var det bästa. Dock ska sägas att denna säljare gav 18000 kr mer för min nuvarande V60 än vad de andra gjorde. Sjukt är ordet.
av robeks
Själv fick jag 8% på bilen och 15% på tillbehörspaket samt gratis lasthållare.
Är väl ok tycker jag men går nog att få bättre som sagt.

Iofs om man kör mestadels på el s&arin[…]

Hej! Igår på vägen hem frå[…]

Vi som beställt nya V60

Tycker ni inte att V60n är alldeles fö[…]

Bak 30-21.4=8.6 Slitagegräns enligt Haynes 8.[…]