Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nadderf
Zanders skrev:
nadderf skrev:Kan man se något mönster, gällande leveranstid gentemot sista dag att förändra ordern? Känns som den borde gå in i produktion dagen efter det inte går att förändra?
Den går itne in i produktion dagen efter du inte kan förändra din order. Det har med att material osv ska beställas, så när du inte längre kan ändra din order kan du räkna med att allt är beställt och klart för produktion.
Okej tack! Låter ju logiskt, även om man skulle önska att det inte var så :P
av Petzzon
Ja då var den gamla bilen såld på Blocket, tog 4dagar och fick 385 för vår XC60 D4 Summum BE pro -14 som gått 1300 Mil. Visst tappade man några kronor men kanske mindre än jag trott.
Användarvisningsbild
av GustavE
En XC60 verkar ha en värdeutveckling som ligger i paritet med en bostadsrätt i Stockholms innerstad. Man kanske skulle köpa en 2016 på spekulation och ställa i nåt hörn på tomten :D
av Petzzon
GustavE skrev:En XC60 verkar ha en värdeutveckling som ligger i paritet med en bostadsrätt i Stockholms innerstad. Man kanske skulle köpa en 2016 på spekulation och ställa i nåt hörn på tomten :D
Jag förstår din liknelse, men välj i så fall att köpa en bostad, även en XC60 minskar i värde tro det eller ej. I mitt fall ca 45,000 på ett år då är bilen köpt som Volvoanställd med riktigt bra rabatt, hade den inte varit det hade tappet varit ca 20,000 till.

Beror på vilken drivlina du syftar på[…]

Köpråd v50/s40 /c30

Komplett kopplingssats från Sachs gick p&ari[…]

Du måste alltid nolla boxarna när du sk[…]

V70N -01 Växellådsbekymmer.

Jag hade kikat på kransarna. Kan vara en lit[…]