Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tzzzzzz
Tomhe skrev:
Tzzzzzz skrev:Jag hade 19" på min S60 och det var riktigt snyggt
Bild
Riktigt snyggt!
Ser dock att du har r-design därmed annat chassi.
Hade kontakt med bilfirma idag ang 20" och v60 standard chassi och enligt dom skulle det enda problemet vara att det kunde ta i vid fullt rattutslag dock är det ingen som lyckats med att det faktiskt gjort de och dom tipsade mig om 245/30-20 8" et43. Vore kanon om någon annan på forumet kunde komma med egna erfarenheter med stora fälgar på standardchassi
Hej Tomhe.

Billen är byggd på en summum så inget r-design chassi. R-design diffusorn och fronten är eftermonterat.
av Tomhe
Tzzzzzz skrev:
Tomhe skrev:
Tzzzzzz skrev:Jag hade 19" på min S60 och det var riktigt snyggt
Bild
Riktigt snyggt!
Ser dock att du har r-design därmed annat chassi.
Hade kontakt med bilfirma idag ang 20" och v60 standard chassi och enligt dom skulle det enda problemet vara att det kunde ta i vid fullt rattutslag dock är det ingen som lyckats med att det faktiskt gjort de och dom tipsade mig om 245/30-20 8" et43. Vore kanon om någon annan på forumet kunde komma med egna erfarenheter med stora fälgar på standardchassi
Hej Tomhe.

Billen är byggd på en summum så inget r-design chassi. R-design diffusorn och fronten är eftermonterat.
Jaha okej, tack för svaret!
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]