Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

simonhalmstad skrev:Synd att T5:an med 260hk 2,4l inte finns kvar tycker den har härligare motorljud än den 2,5liters T5:an
Hade en 2005 t5 2,4L 260hk chippad till 330hk med sportsystem lät fördjävla gött :lol:
Det finns ju ändå en viss charm i en sån riktig uddafågel. I de mörka stunder då extraprylarna krånglar kan jag ärligt talat drömma om en helt naken bil... Vilken frihet att det inte sitter en enda avancerad pinal på hela kärran, den bara brummar och går åt det håll man pekar ratten. Dessutom helt utan knorr om man litar på att AWD:n är bra.
av perhall
Jag gillar den. Är lite inne på att kolla på den. Men någon här skrev att den är dyr. Jag tycker inte det. Visst kan man argumentera för dålig utrustning och ej Sverige-spec - å andra sidan kul drivlina, extremt få mil, nästan nya däck och bromsar, vagnskadegaranti, facelift, nya däck...

Svårbedömd prismässigt, helt klart.

Är det 17" bromsar på den?
av perhall
Att den står kvar är inte konstigt. Att köra utan strålkastarspolning i detta väder funkar inte och är typ livsfarligt... undra om det är svårt/dyrt att eftermontera...?
PH
Belysning

Belysning i Kupen, belysning i bagaget eller belys[…]

Fel efter byte VVT

Jadå, enda gången jag backar är j[…]

B230F går fett

Varför ska du sänka trycket?? Bräns[…]

Katalysator...

Har för mig att det finns någon lagnin[…]