Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Specalavtal går alltid att få. När jag hade mitt taxiåkeri hade jag 36 månader eller 36.000 mils drivlinjegaranti (förlängningsbar till 45.000 mil), utan någon självrisk från Volvo. Detta under förutsättning att man tecknade serviceavtal.
Perra83 skrev:Är väl snart bara Volvo som har två års garanti. Renault har väl fem år. Ingen bil ja vill ha för det....

Min V60 börjar släppa färg på sidorna om bakluckehandtaget. Framskärmarna går in längst ner mot framdörrarna lacksläpp och rost. Bagageluckan skaver mot kofångaren på vänster sida. Påpekade det 5/3 2014 för Rejmes i Örebro. Ringde och stötte på ärendet ett par gånger under våren. Va in till kontoret i Örebro under vecka 31. Va in till kontoret i Örebro i fredags men då hade personen som har hand om det semester.
Ska åka från Lindesberg nu 4mil till Örebro och slå näven i bordet. Har 2 år/2000mil garanti. Bilen passerade 5000 mil i fredags 10/10 2014. Ser inge premium i V60! Ja gillar modellen och mycket annat.
Jag tyckte också att det blev lite för många vändor till och från Rejmes utan någon som helst möjlighet till kompensation. Det resulterade i att jag slutade att tanka lånebilarna jag hade. Förklarade någon gång för en som frågade om jag hade tankat bilen att nej det tänker jag inte göra med tanke på hur mycket jag fått åka hit. Varken hörde eller fick något brev från dom, ska väl tilläggas att jag inte alla ggr var så trevlig mot dom så dom kanske inte vågade :)

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]