Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av LazerHawke
provkörde en v60 med driversupport paketet, säljaren tryckte runt lite på skärmen under provturen och fick då fram en hastighetsmätare upptill i högra hörnet på sensusskärmen vilken del i systemen tillför denna funktion??

ingår den bara i "driver" paketen eller i själva navigationen??
Användarvisningsbild
av BandVagn
I Driver support-paketet skulle jag gissa. Har det i min och det går att aktivera/avaktivera under
inställningarna under My V60. Inte sett att det skulle ha någonsomhelst koppling till navigationen.
Användarvisningsbild
av Rillee
Varför vill man ha hastighet där också?
Användarvisningsbild
av ersj
Det går att få hastigheten uppe i högra hörnet på min V40 med Sensus Connect med 7" skärm (utan navigation och driver support). Har dock för mig att symbolen för eventuellt ansluten telefon försvinner då.
Användarvisningsbild
av MostlyInept
Vill minas att den inställningen finns under inställningarna för navigatorn så jag förmodar att det har med navigation att den göra 8) Finns inget i driver support som mäter din bils hastighet...
av agb007
Navigations inställning
Användarvisningsbild
av bjornw
Har inget med nav att göra, troligen inte DS heller, utan det är en standardfunktion i Sensus.

Motorn har säkert lossnat från oket, ha[…]

Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås