Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Primus
Jag har beställt en D6. Nu när jag loggar in och kollar blir jag osäker på diselvärmaren och styrningen av den. Det står att jag har beställt Volvo On Call-nöd-/assistanssystem. Kan jag då fjärrstyrs diselvärmaren?
av Primus
Hur är det med automatisk öppning av bagaeluckan? Ingår det i något paket? Momentum till D6 eller Keyless? Eller inte alls..?
av Lövet
Om det är elektrisk öppning du menar finns inte det till V60 om jag minns rätt
av Primus
Lövet skrev:Om det är elektrisk öppning du menar finns inte det till V60 om jag minns rätt
Det var min tolkning också efter att ha läst igenom volvo.se och bygg din bil. Men det låter ju smått sensationellt. Min gamla Passat som togs ut 2011 hade det... Förövrigt en helt magisk funktion. Man behöver inte ha något avancerat med foten svepandes under bilen. Det räcker att ha det i nyckeln. När man då tar sina kassar från affären så ser man till att nyckel är i ena handen och fingret på rätt knapp. Vips så kan man öppna luckan när man närmar sig och bara ställa in kassarna. Det där med att hålla nyckel i handen kan låta bökigt(?) men det lär ,am sig att tänka på efter ett par vändor till affären.

Motorn har säkert lossnat från oket, ha[…]

Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås