Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har valt en V60 ocean Race (ocean blu 2-färgen), funderar på backspegelkåpor i bright silver. Vad tror ni, passar det eller ska man köra original blå även här? Tänkte om någon här kanske har samma uppsättning? Bifogar bild från Bygg din Volvo :)
Bilagor
Screen Shot 2014-09-29 at 10.37.59.png
Screen Shot 2014-09-29 at 10.37.59.png (561.42 KiB) Visad 224 gånger
Perra83 skrev:Klart att det passar! DU har både rails och fönsterbågar i samma färg. Jag har så jag med plus side scuff plates i samma färg.
Ah, du menar alltså tröskeldekor? Det funderade jag på, men f---n vad dyrt! :)
volvobrasse skrev:
Perra83 skrev:Klart att det passar! DU har både rails och fönsterbågar i samma färg. Jag har så jag med plus side scuff plates i samma färg.
Visst är det dyrt så jag köpte min bil begagnad och då satt dom redan på :wink:

Dom som sitter på -14 och nyare är riktigt snygga. Dom på min -13 är inte alls lika snygga.

Köp bilen utan och skruva på tröskeldekoren till våren när du byter till sommardäcken.
Perra83 skrev:
volvobrasse skrev:
Visst är det dyrt så jag köpte min bil begagnad och då satt dom redan på :wink:

Dom som sitter på -14 och nyare är riktigt snygga. Dom på min -13 är inte alls lika snygga.

Köp bilen utan och skruva på tröskeldekoren till våren när du byter till sommardäcken.
Hur enkelt är det att sätta dit dessa själv? Samt går det att plocka bort dom också utan at lämna efter sig hål etc? Skall tilläggas att jag INTE är händig :)
Belysning

Belysning i Kupen, belysning i bagaget eller belys[…]

Fel efter byte VVT

Jadå, enda gången jag backar är j[…]

B230F går fett

Varför ska du sänka trycket?? Bräns[…]

Katalysator...

Har för mig att det finns någon lagnin[…]