Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Då var det dags att sälja min älskade bil. Bilen i fråga är en V60 D5. Momentum 2011. Bilen har förutom Momentum 18" sleipner sommar fälgar och 16" Oden vinter fälgar. 6700 mil besiktad och servad innan semestern. Sålde bilen för 177 000:-. Priset känns ok som privatperson. Tycker ni att priset är ok eller kunde man få mer? Vill i te bli jämförd med bilsäljare eftersom jag räknas som privatperson
Vill du verkligen ha svar om du redan sålt bilen? :wink:
sony skrev:Då var det dags att sälja min älskade bil. Bilen i fråga är en V60 D5. Momentum 2011. Bilen har förutom Momentum 18" sleipner sommar fälgar och 16" Oden vinter fälgar. 6700 mil besiktad och servad innan semestern. Sålde bilen för 177 000:-. Priset känns ok som privatperson. Tycker ni att priset är ok eller kunde man få mer? Vill i te bli jämförd med bilsäljare eftersom jag räknas som privatperson
Bara för intresse:
Vad betalade du för bilen?
Hur många månader ägde du bilen?
valln skrev:
sony skrev:Då var det dags att sälja min älskade bil. Bilen i fråga är en V60 D5. Momentum 2011. Bilen har förutom Momentum 18" sleipner sommar fälgar och 16" Oden vinter fälgar. 6700 mil besiktad och servad innan semestern. Sålde bilen för 177 000:-. Priset känns ok som privatperson. Tycker ni att priset är ok eller kunde man få mer? Vill i te bli jämförd med bilsäljare eftersom jag räknas som privatperson
Bara för intresse:
Vad betalade du för bilen?
Hur många månader ägde du bilen?

Hade bilen i 2 år och 8 månader betalade 250 000 :-

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]