Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av FBeckius
Funkar alldeles utmärkt att ställa timern och köra direktstart. Men det visas aldrig vilket klockslag som värmaren är inställd på. Står alltid 0:00. Någon som har samma problem? Ibland blir man ju lite osäker på om man faktiskt lyckades ställa in den på rätt klockslag.
Användarvisningsbild
av Perra83
Det låter konstigt. Förstår inte riktigt hur du menar.

Man ska klart och tydligt se i appen vilken tid du ställt in. Eller ställer du tiduret i bilen och appen säger 0:00?
av FBeckius
Nä jag ställer tid i appen och tittar jag i bilen så blir det den tid jag vill ha men appen visar alltid 0:00
Användarvisningsbild
av bem
Använder du VOC appen eller Volvo Heater Start appen?

Jag använder bägge apparna (har en V70 D3 2014) och så här ser de ut just nu, när jag har dem inställda på att starta 07:00 resp 17:00 imorgon tisd.

/Bo

Bild

Bild
av FBeckius
Jag använder VOC appen. Att din visar 7:00 och 17:00 är precis det jag saknar. För mig står det bara 0:00 hela tiden
av alebak
Har det samme problemet. Stiller start i App'en men det står 00:00 ettterpå. Heateren starter allikevel til riktig tid.
Hr også hatt prpblemer med at App'en sier at bilen er "dvale", til tross for at jeg nettop har kjørt bilen.

Heater Start appen fungerer helt OK, men der får man jo ikke så mye status ;-)
av FBeckius
Pratade med min säljare och han sa att det var en känd bugg. Men det kommer ske en uppdatering i veckan som förhoppningsvis löser problemet.
En ganska vanlig 245:as liv

Det var dags för ett tändstiftsbyte. K&a[…]

Letade egentligen efter en 98 men när denna d[…]

Dina frågor kan du också pröva a[…]

Man kan ju hoppas att växellådan har f&[…]