Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Grattis! S60 är riktigt fina bilar :) Finns flera smådetaljer och saker som inte är rätt på bilen, och inte får man mycket hjälp av volvohandlaren heller att fixa till alla smådetaljer som är fel... sjukt störande med alla smågrejer!!!! :evil:

Framör allt är det premium sound som har varit värsta irritationsmomentet med denna bilen men nu låter det betydligt bättre efter inställningarna men dom är fortfarande inte felfria, har provat andra S60 och dom tycker jag låter bättre, ibörjan så riktigt small högtalarna knastrade och ja värsta oljudet, har flera gånger stängt av musikanläggningen helt för det låter helt bedrövligt. Värsta kanalen är Dance FM på connected touch där är det jättemycket oljud om man försöker lyssna över halva volymen. Synd att volvo lyckats sätta in ett måndagsexemplar av högtalare för det förstör hela bilupplevelsen. :(
av swedala
Tråkigt att höra det du berättar om Premium Sound.
Har också beställt Premium Sound, enbart bara för att jag inte var nöjd med High performance på min nuvarande S60.
Kommer att lacka ut om jag får denna typen av problem.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Men då låter det mesta jätteljust ut, problemet är att systemet inte klarar av när det blir bas, du bullrar det och surrar. Finns det ingen bild på rekomenderad EQ inställning?

Letade egentligen efter en 98 men när denna d[…]

Dina frågor kan du också pröva a[…]

Man kan ju hoppas att växellådan har f&[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p[…]