Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken fälg passar bäst till en vit XC60 MY14?

Merac Black
7
39%
Freja Diamond Cut
11
61%
av PFA
Phyxius skrev:Skulle se ut nått sånt här i så fall

Bild
Ja, typ :) De är helt okej tycker jag.

Men om man som tornblad hade haft förmånen att stå i valet och kvalet mellan Fenrir 19" eller Titania 20" så hade jag nog utan tvekan valt Titania, trots att man med det kanske hade fått Swedish House Mafia-stämpeln på sig :). Det står en XC60 med Titania hos min ÅF och den är mumma. Jag har sprängt budgetvallen för längesedan, så jag får vara så snäll och nöja mig med 19", vilket väl ändå får anses vara rätt okej på en tjänstepulka.
Jag körde tillslut på Fenrir i alla fall. Kändes som en bra kompromiss mellan 18 och 20. Lagom svenskt att välja den i mitten.

Kan man förresten ha 20" fälgar till ett four-C chassi? När man väljer 20" efter att ha valt Sportpaketet Pro på nätet så tar den bort det paketet.
Det blev ett sportpaket men Fenrir 19" i alla fall :D Blev marginellt dyrare bara i och med att jag ändå hade valt sportläderklädsel och nu fick jag ju R-designchassi på köpet. Tack för alla era förslag!
av PFA
Phyxius skrev:Det blev ett sportpaket men Fenrir 19" i alla fall :D Blev marginellt dyrare bara i och med att jag ändå hade valt sportläderklädsel och nu fick jag ju R-designchassi på köpet. Tack för alla era förslag!
Grattis och förlåt att jag fick dig på andra tankar! :) Blev det en vit eller svart, eller det är kanske ingen tjänstebil? ;) Även om det inte verkar vara så många just här på forumet som väljer sportpaketet till XC60 (eller?) så lär det ju nog inte bli så att det bara är du och jag som flänger runt med Fenrir framöver. Fenrir har väl funnits ganska länge som tillval, men sportpaketet (som inkluderar Fenrir) är nytt från och med MY14 har jag för mig.

Det blir väl som med 328-fälgen till BMW's 5-serie kan jag tänka. Väljer man sportpaketet där så inkluderas 18" och då finns det två fälgar att välja på. De flesta väljer 328'orna.

Slipade med 80 papper sedan 240 och 400 samt v&ari[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]

Akut AC problem

Köpte bilen, V40 D3 -13, i jan på bilfi[…]

Farthållare 945

Hej på er alla. Jag är stolt nybliven &[…]