Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Walgot
Hur länge väntade ni från steg 5 tills bilen kom till handlaren. Har stått still på samma köplats nu i 3 dagar. Den har ju ändrats upp och ner varje dag innan.
av V60T3
Jag har inget svar(än) då min nu ligger i steg 7 men så här har mina steg hitills varit iaf:

Steg 2 till i måndags
Steg 5 mån-tis
Steg 7 i går

Steg 8 innan helgen tro..?

Mvh
av V60T3
Walgot skrev:
Walgot skrev:Nu, hoppade den till steg 6. Pratade med säljaren och jag hämtar bilen den 7 eller 8 november:)
Steg 7 mena jag!

Vilken köplats har Du? Min är 3486 just nu!
av Walgot
V60T3 skrev:
Walgot skrev:
Walgot skrev:Nu, hoppade den till steg 6. Pratade med säljaren och jag hämtar bilen den 7 eller 8 november:)
Steg 7 mena jag!

Vilken köplats har Du? Min är 3486 just nu!

Jag har 3631 just nu, hör av dig till din säljare och fråga. Min säljare sa att bilen kommer till ÅF vilken dag som helst:) Kan man ju åka och spana lite:)
av V60T3
Nu är min på steg 8 så det börjar närma sig. Jo jag skall ringa ÅF i morgon.

By the way så åkte jag blå tåpget på volvo idag! Då jag är F.L så hade jag och dottern bokat in detta som en aktivitet sedan länge, sammanföll väl med byggveckan på V60n :) Kunde dock inte urskilja den i mängden :) - men mycket lyckat, dottern älskade den och somnade gott i bilen efteråt! kan rekomenderas!

Har bilen inne på verkstad nu. Det som ska b[…]

Ni har ja mätt lambdasonden, kall motor t&aum[…]

Slipade med 80 papper sedan 240 och 400 samt v&ari[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]