Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av chaffis75
Min känsla är att man gör såhär för att spara ström när bilen inte är igång (oavsett om man nu tycker detta är bra eller inte) men det kan ju också vara en bugg. Det låter ju extra trist om den kopplar ner samtal för en...

/Fredrik
Användarvisningsbild
av apersson850
Skärmsläckare finns, men den får man aktivera själv.
Det som beskrivs här har hänt med min bil också. Svart skärm sånär som på status nertill och MyCAR, om man trycker på den knappen. Det är som med Bill Gates produkter, bara att starta om. I mitt fall hjälpte ett långt tryck på ON/OFF, så det kan också fungera. Verkar som om den självmant går in i ett läge där all infotainment är avstängd.
av reineo
Jag har samma problem med min V60. Idag inträffade det för andra gången på ett halvår.
Sitter man i bilen med avstängd motor så hörs en tydligt mekaniskt ljud från mittkonsolen ungefär var 5:e sekund. Även med tändningen helt av så finns ljudet där.

Höll inne trippmätaren och då visades "017" på intrumentpanelen, vad nu det betyder?

Made in china?

Hej, Jag har en v70 MY2011. En högtalare ve[…]

Har du provat att sänka bränsletrycket?

Ja det beror ju lite på vad man har för[…]

Hivade upp Teslan på domkraft idag i nå[…]