Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MrShield
Jag har en V60 D5 AWD 2011.

Jag skulle vilja byta ut plastdetaljen på mittkonsollen jag har markerat på denna bild. Den är väldigt repig och ful på min bil. Någon som vet om bara dessa detaljer går att köpa och om det är svårt att ersätta dem? Har letat på Bildelsbasen utan att hitta något.

Bild
Har fått den del utbytt på XC60. Delen är ej så dyr ( tror max 200 kr) men det tog cirka en timme för en van mekaniker att byta delen. Det krävs att hela frontdelen ( där radio m.m finns) måste dementeras. Här måste du vara försiktig så du ej repar ytterligare. Då det i mitt fall var en garanti åtgärd så blev det ett byte. Annars hade jag funderingar att klistra dit ett svart skinn då jag har en sådan utrustning (svart skinn inredning) vilket verkar även så vara i ditt fall.
av Raymond
Ser noe hakk og riper på min også, selv om jeg er mycket forsiktig. Det er wveldig fort gjort å slå sikkerhetsbeltelåsen i der når man skal ta på beltet lite snabbt.

Hej, Behöver byta styrservopump (elektrisk) […]

Har i dag haft ett meningslöst samtal med sup[…]

Solenoid b4b

Tack!

Inte är väl polerna skiftade mellan 740 […]