- lör 17 aug 2013, 08:23
Jag har som tidigare nämnts i tråd börjat intressera mig för en Volvo med T6. V60 är nog det som ligger närmast till hands... Har läst de flesta tester, provkört osv... R-design ser ganska bra ut, samtidigt tycker jag det börjar gå inflation i just r-design, känns som alla har det och en summum med snygg färg o 18" börjar i min bok kännas lite mer "klassigt", lite mer exklusivt, lite mindre bakvänd keps... Men frågan är, har alla r-design det hårdare chassit och alla summum det mjukare komfortinriktade chassit?
Är mer intresserad av en bekväm kvick långfärdsbil än den som man sannolikt kastar snabbast runt hörnen på bana eller landsväg. Som beg köpare är det ju bäst deal jag jagar så tänkte att det är bra o veta hur det hänger ihop med utrustningspaket.
Är mer intresserad av en bekväm kvick långfärdsbil än den som man sannolikt kastar snabbast runt hörnen på bana eller landsväg. Som beg köpare är det ju bäst deal jag jagar så tänkte att det är bra o veta hur det hänger ihop med utrustningspaket.