Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Grim10
Köpte nyligen en xc60 2010 med momentum paketet. Är inte elinfällbara backspeglar standard på detta tillval ?
Gick in på volvocars och väljer man momentum paket på en nybil så får man med detta.
Testade att trycka ned L/R knapparna men inget hände :(
av Tobbe1977a
Jag håller med föregående talare. När jag letade beg V60 ville jag ha en som inte hade Elinfällbara backspeglar. Hade en firma bil Volvo v70 för några år sedan där backspeglarna bara strulade, sedan dess har jag inte velat ha det.
av s6025t
Tobbe1977a skrev:Jag håller med föregående talare. När jag letade beg V60 ville jag ha en som inte hade Elinfällbara backspeglar. Hade en firma bil Volvo v70 för några år sedan där backspeglarna bara strulade, sedan dess har jag inte velat ha det.
Det blir nog svårt i framtiden att hitta en Volvo utan elinfällbara backspeglar från MY14 ingår dom i momentum o huvuddelen av det som säljs nu har ju minst momentum utrustning för o få någorlunda vettig utrustningsnivå dessutom är det ju kampanj på Business Edition där man får momentum på köpet nu så det säljs nog knappt bilar utan elinfällbara backspeglar nu mer
av volvoc70cab
Har nu haft mina elinfällbara backspeglar i tre år utan bekymmer. Dock får förnuftet råda, vilket innebär att jag inte fäller ut eller in dem när bilen har fullt av is eller snö på vintern. Annars är det krav om jag ska komma in i garaget.
Användarvisningsbild
av mgmannen
Elbackspeglar är magiskt om man har ett trångt garage. Efter fem år med en Saab utan elbackspeglar så har min kära sambo förvandlat backspeglarna till potpurri... annars är det ett rätt så onödigt tillval som jag kanske inte skulle betala extra för. Men ingår det så...
av RCE
Håller absolut med, det är en riktigt bra funktion om man ofta parkerar i trånga p-hus (och snart standard på varenda bil oavsett märke).

Har inte skruvat ut och kontrollerat mer än p[…]

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]