- tis 23 apr 2013, 14:40
#748894
Du har fel, fel och fel!
Volvo har uppgraderat/utökat sin serverpark för länge sen.
Dom har fixat egna hotlines för återförsäljarnas mekaniker för att få bukt på problemen.
Det kommer ständigt uppdateringar på appen, vilket betyder att dom ständigt jobbar med det.
Dessa problem som fanns förut var pga överbelastning.
Vem betalar 10.000kr?
Jag betalade 7900:- för dieselvärmare inkl voc.
Att tillägga är att det funkar felfritt nu och har gjort sedan uppdatering av serverpark.
Hondini skrev:Fungerar VOC????????? VOC-systemet är överbelastat och Volvo uppgraderar inte sina servrar på ett försvarbart sätt. Hela VOC-systemet gungar och nya konton till nya kunder i systemet avvisas pga kapacitetsbrist. Uselt av Volvo att hantera ett säkerhetssystem på detta sätt. Dessutom så betalar varje kund ca 10.000 skr för ett system som inte håller vad Volvo lovar.Sa inte din mamma åt dig att det är fult att ljuga! ??:-/
Du har fel, fel och fel!
Volvo har uppgraderat/utökat sin serverpark för länge sen.
Dom har fixat egna hotlines för återförsäljarnas mekaniker för att få bukt på problemen.
Det kommer ständigt uppdateringar på appen, vilket betyder att dom ständigt jobbar med det.
Dessa problem som fanns förut var pga överbelastning.
Vem betalar 10.000kr?
Jag betalade 7900:- för dieselvärmare inkl voc.
Att tillägga är att det funkar felfritt nu och har gjort sedan uppdatering av serverpark.