Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

svartsvart skrev:Kontaktade Volvobil och de tar inte emot några "privatpersoner", enbart Volvoanställda. Så jag tror jag ger Biltjänst en chans. Tackar för alla tips!

Konstigt, jag är inte anställd och hämtade ut min från 9000 mil service igår.

Massa extra punkter pga kamera, samt byte av div remmar,spännare o rulle. Även byte av några lampor. Detta gick på 4000.-
Bilia Skulle ha en bra bit över 6000 för samma sak, och då hade det kostat på några hundra till pga byte av lampor.
HiTek skrev:
svartsvart skrev:Kontaktade Volvobil och de tar inte emot några "privatpersoner", enbart Volvoanställda. Så jag tror jag ger Biltjänst en chans. Tackar för alla tips!
I see, fel av mig! Undrar om dem har ändrat det... Jaja, skriv gärna hur Biltjänst är om du besöker dem!
Nu har bilen varit hos Biltjänst på service. Tycker att de var hur bra som helst, trevligt bemötande och bra pris (2527:-).

Det enda negativa jag skulle kunna säga är att det tog lite längre tid än utlovat, typ 80 min istället för 50 min. Samt att de glömde att nollställa "dags för service"-indikatorn. Detta fixades dock såklart till på en gång och detta är verkligen smågrejer. Jag är supernöjd!

Vilken version av VIDA är det du använde[…]

Slutförde andra etappen av operation Driftwoo[…]

Har precis avslutat ett litet test, drog en hjulm[…]

Vaccumslangar till 940

Ja, man kan köra med silikonslang.