Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
Steff 99 skrev::???: Både ja o nej.......känns lite naket
Håller med. Men det är så klart bara en fråga om tycke och smak.
av JimmyK
jonasuppling skrev:Snyggt! Hur fick du bort dom utan att repa lacken? =)
Inga problem, värm emblemet med en hårtork alt värmepistol, använd fiskelina och skär bort emblemet sen värmer du klistret och tar bortsåg mycketson möjligt och sen tvätta med t-röd. Klart.
av grålle1
JimmyK skrev:
jonasuppling skrev:Snyggt! Hur fick du bort dom utan att repa lacken? =)
Inga problem, värm emblemet med en hårtork alt värmepistol, använd fiskelina och skär bort emblemet sen värmer du klistret och tar bortsåg mycketson möjligt och sen tvätta med t-röd. Klart.
Ja i princip, fast jag var lite latare så jag värmde med varmluftspistol och några bokstäver satt så löst att jag kunda dra bort dem med följd att tejpen följde med (man får vara försiktig så att inte de vassa hörnen på bokstäverna skadar lacken dock), och några bokstäver sågade jag loss med fiskelina. Resten överlät jag till min "blanktjänsteman" :D !!! Eftersom bilen ändå skulle in på recond så bad jag honom ta bort resterande limrester så slapp jag skada lacken med fel kemikalier eller fumliga fingrar :D :D :D .

Normalt ska den visa ungefär 0,5V med kall m[…]

Tror också att det är den vita och brun[…]

Har batterierna varit fulladdade? Och vad har det […]

Vaccumslangar till 940

Har du koll på vad det är för dime[…]