Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pmn69
Funderar på att köpa en XC60 med R-Design. Väntar bara på att det eventuellt skall komma något bra erbjudande på XC60. Någon som vet om det är något sådant på gång?
av Steff 99
Det är kampanj på bl.a Hi-Tec paket.
Men om det kommer kampanj blir väl när försäljningssiffrorna sjunker, som det är idag så är XC60 Volvos bäst säljande modell, då behöver man inte rabattera bort bilarna
Användarvisningsbild
av MartinS
Preis, vad jag har förstått kan man inte ens leverera enligt efterfrågan, både Asien och usa vill ha fler bilar än man kan tillverka gent. Så någon vidare kampanj lär det nte bli den närmsta tiden om jag får gissa.

/Martin
av grålle1
Instämmer, gammal klassisk marknadsekonomi: tillgång och efterfrågan.... Sen är väl min erfarenhet att kampanjer i all ära, men desto bättre kampanjpris desto lägre prutmån så i slutändan blir skillnaden inte så stor.
av mojja
Tyvärr tror jag inte xc60 kommer bli rabbaterad och speciellt inte r-design. Jag fick vänta på min r-design i 6 månader och Volvo vill nog tjäna så mycket som möjligt och då behöver man inte ge rabbat på en storsäljare.
av vicster
Precis som ovanstående skriver så finns inga kommande kampanjer på XC60 planerade. Däremot är High-tech paketet riktigt prisvärt. Synd att de "glömt" slänga med keyless, men det är väl för att ha kvar de gamla paketen :roll:
Hög tomgång B230FK

Kan vara dålig jord. Jättevanligt fel s[…]

Volvo går dåligt så det gö[…]

Tysta sommardäck V90

Överlag är personliga omdömen av d&[…]

Tackar för tips! Diagnosverktyg är inf&o[…]