Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Soft
Hei, for ca 3-4 uker siden mistet jeg plutselig en mengde DAB kanaler (S60 my10)
Jeg har alle NRK, P4 og P5, har mistet alle "lokale" kanaler som NRJ, beat osv.
Er det noen som har opplevd det samme?, eller kan bekrefte om dere fortsatt har disse?
Ja, jeg har etter beste evne forsøkt å søke etter de på nytt :-)
av Soft
Ok ingen som har svar ;.(
Kan noen bekrefte om de har andre en rikskanalene nrk osv ?
av Raymond
Fikk min nye V6o med Dab rett før jul. Får inn en haug med NRK kanaler, P4, P5 og Radio Norge, that`s it! Egentlig litt skuffet...
av Soft
Raymond skrev:Fikk min nye V6o med Dab rett før jul. Får inn en haug med NRK kanaler, P4, P5 og Radio Norge, that`s it! Egentlig litt skuffet...
Her er listen av DAB kanaler i Norge :
P4, Radio Norge, Klem FM jul, NRJ, P5, The Voice, NRK P1, NRK P2, NRK P3, NRK Gull, NRK MP3, NRK Alltid Nyheter, NRK Julemusikk, NRK Super, NRK Klassisk, NRK Jazz, NRK Båtvær, NRK Folkemusikk og NRK Sámi Radio. I sentrale Oslo kan du i tillegg høre: Radio Nova, Norea Indremisjon og Radio Latin-Amerika. 
av frbjerke
En del kanaler byttet til DAB+ for noen uker siden. Tror ikke det er støttet av Volvo enda, og jeg tviler vel på at det er mulig å oppgradere.
Användarvisningsbild
av oilburner
Soft skrev:Hei, for ca 3-4 uker siden mistet jeg plutselig en mengde DAB kanaler (S60 my10)
Jeg har alle NRK, P4 og P5, har mistet alle "lokale" kanaler som NRJ, beat osv.
Er det noen som har opplevd det samme?, eller kan bekrefte om dere fortsatt har disse?
Ja, jeg har etter beste evne forsøkt å søke etter de på nytt :-)
Joda det samme hente meg også. Plutselig var det ikke liv i nrj. Tørr ikke si om det er i orden nå da jeg er utenlands men tror at det har ordnet seg igjen. Skal høre med kona når jeg prater med henne neste gang.
Forøvrig så synes jeg at DAB radion er noe av det utstyret jeg har vært mest fornøyd med. Synes den fungerer veldig bra i norge men litt synd at det er så dårlig dekning i sverige. Har hytte i varmland og dab radioen klarer nesten å holde kontakten helt frem til hytta. Den gamle bilen med vanlig radio så måtte man søke opp ny stasjon på FM bandet flere ganger på turen og enda var det mye skurring.
av frbjerke
Som nevnt i et tidligere innlegg så har en del kanaler gått over til DAB+. Man kan ikke ta inn disse kanalene med en DAB-mottaker, man MÅ ha en DAB+-mottaker. Volvo leverer etter det jeg forstår DAB+-mottakere i sine biler fra og med i år...?
Sensor innertemperatur Volvo s60 -05

Ska man vara korrekt så är inte det d&a[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

En Volvo laddhybrid är konstruerad för a[…]

Anslutningar motorblock B21

Ja. Mellan dina 2 och 4 i bild sitter värmepa[…]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&[…]