Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken stereo har du i Din S60/V60 samt XC60 MY11B (den nya stereon)

Jag har en S60 med Premium sound
1
4%
Jag har en S60 men inte Premium sound
1
4%
Jag har en V60 med Premium sound
7
28%
Jag har en V60 men inte Premium sound
14
56%
Jag har en XC60 MY11B med Premium sound
Inga röster
0%
Jag har en XC60 MY11B men inte Premium sound
2
8%
Jag gör en lite undersökning för att kolla stor andel som har köpt Volvos största ljudsystem i sina bilar.
Ni som sitter och väntar på er beställda bil kan också rösta.

Undersökningen kommer säker bli lite missvisande då jag tror folk som väljer Premium sound kanske i lite större grad är aktiva på internet, kan dock ha helt fel. Dock känns det som det är få som väljer Premium sound.

Micke
Det är av just den anledningen jag frågar, för att hitta de som sitter med en bil med Premium sound.
Jag vill se om alla upplever samma problem som mig, eller om MY12 låter bättre.

Det finns nämligen ett konstruktionsfel någon i stereon.
Men det skulle också kunna vara att jag samt några andra har defekta slutsteg i sina bilar.

Jag var hos min lokala handlare idag för att se om man kunde lyssna på en annan bil med Premium sound, de hade inga såna bilar i hallen.

Fick inte heller någon hjälp, säljarna lämnade snabbt lokalerna då klockan slog 14:00 och de precis hade fått iväg sina kunder. Kvar blev ett antal kunder som inte fick någon hjälp alls, några kanske hade väntat i över 30min, själv hade jag väntat 20min. Det vorre kanske bra att de pratar med sina kunder innan de lämnar lokalen.

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.