Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RFL
XC90_Executive skrev:Går det att få värmare till en BMW t.ex? När jag var intresserad av en ny BMW Z4 35i fanns det inget tillval för det.

Jag har kört många nya BMW-dieslar, som har kostar väldigt mycket pengar, men ingen har haft något tidur.
Till dieslarna kostar det i runda slängar 20.000:- från fabrik, ingen uppfattning om eftermontering.
Användarvisningsbild
av EjS
Lägg inte pengar på tidur som du glömmer att ställa in i vilket fall. Kasta slanterna på VoC.

Jag köpte själv tidur innan VoC kom fram med SMS-start - och därför köpte jag till fjärrkontrollen från Webasto till båda mina bilar. Det funkar klockrent!

VH Esben
av mojja
apersson850 skrev:Köper man Volvo On Call får man med tiduret, vare sig man vill eller ej.
Inte till xc60 my 11b iallafall. Jag fick då inte tiduret bara voc med sms start och direktstart i instrumentpanelen:(
av Qualia
Jag har voc på min 11b med..
Där kan jag välja direkt start. Eller 2olika alternativ med tid. Samma gäller via Sms.
Funkar utmärkt för mig med tid eller start med tidlur..
Till mig sa de klart och tydligt att i VOC ingår de två tiduren, och de finns i min bil. Både i bilen och via VOC kan jag aktivera antingen tiduren eller direktstart. Nu är det ju en 2012, då.
Det är säkert som skrivits innan, att de vill ha upp priset så att alla ska lockas att välja VOC, och så kan de höja avgifterna för det senare.

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.