Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av metal
Konstigt att din Desire HD funkade bra men det kanske kan vara som du säger att det är mjukvaran i bilen som är nyare och bättre "anpassad" till fler mobiler. Har inne min bil på service idag och då ska det göras en mjukvaruuppdatering av bilen så vi får se om det blir någon skillnad men jag har inga förhoppningar... :roll:
av Norrlands
Tala om för dom xtra att kolla på mjukvaran för Sensus så du får den senaste..jag är inte säker på att den uppdateras med det andra.
Vilken programversion av Sensus har du idag?
Återkom gärna med resultatet tack!
Användarvisningsbild
av metal
Jag kan meddela att det inte gjorde någon skillnad efter bilen varit inne på service. Det dåliga ljudet när man streamar via bluetooth från mobilen till bilen är fortfarande där tyvärr. Hann aldrig fråga speciellt om uppdateringen av Sensus innan servicen. Jag frågade dock om det när jag hämtade ut bilen men det verkade inte som att det fanns någon uppdatering för stereon (Sensus). Bluetooth versionen i bilen är densamma som innan servicen, 5.00.17H (?) eller vad det nu stod...
Aja... får börja leta efter en annan mobil istället som jag säkert vet innan ger ett bra ljud när man streamar musik via bluetooth.
av Psyko
metal skrev:Jag kan meddela att det inte gjorde någon skillnad efter bilen varit inne på service. Det dåliga ljudet när man streamar via bluetooth från mobilen till bilen är fortfarande där tyvärr. Hann aldrig fråga speciellt om uppdateringen av Sensus innan servicen. Jag frågade dock om det när jag hämtade ut bilen men det verkade inte som att det fanns någon uppdatering för stereon (Sensus). Bluetooth versionen i bilen är densamma som innan servicen, 5.00.17H (?) eller vad det nu stod...
Aja... får börja leta efter en annan mobil istället som jag säkert vet innan ger ett bra ljud när man streamar musik via bluetooth.

Servicemjukvaran uppdaterar inga multimedia enheter. För att det ska uppdateras måste
du tala om för verkstan att du har problem,tex med telefonen.
av Norrlands
metal skrev:Bluetooth versionen i bilen är densamma som innan servicen, 5.00.17H (?) eller vad det nu stod...
Jag har 5.00.17O
Hör med verkstan igen, du har ju faktiskt ett problem med telefonen så....

Hur löste sig det här problemet?

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]