Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vicster
Det är ungefär samma för alla inputs, men tycker USB låter snäppet sämre än BT och övriga signaler konstigt nog. Men jag är ingen audiofil direkt så jag kan ha fel :roll:

Däremot är det klart sämre än på Volvos tidigare modeller, liksom många med mig påpekat tidigare (inkl dig skulle jag tro :P)
Användarvisningsbild
av jajoxc60
Soft skrev:Fungerer "klockrent" her..
Full støtte for rattkontroll....
Bild
iOS 5?
av riha
kave skrev:Mjukis: aha, kanske för att den inte är gjort för att användas skarpt utan för utvärdering i samband med applikationsutveckling.

I regel brukar samtliga uppdateringar vara behäftade med mer eller mindre allvarliga buggar till GM. Förmodligen avsiktligt.

Gick det att byta låt med rattknapparna över Bluetooth med IOS5? Var det annat som blev bättre också, ex browsa etc etc?
Jag kan redan nu i nya XC60:n byta låtar via bluetooth med rattknapparna, ser dock inte på displayen vilken låt som spelas. Detta är alltså med en xc60 MY12 med sensus 5" och en iphone 3Gs med 4.3.3.

Går bilen bra? För mig och många […]

Att tex läcker avgaser

Missljud vid start stopp

Har fått ett missljud som uppstår n&au[…]

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]