Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Så tonade rutor är så viktigt.
Jg har bara sett de tonade rutorna på demo bilar, och jag tycker de ser grymt mörka ut....men det kanske ser fult ut utan tonade rutor - jag vet inte...

Hur tycker Ni om sidotrösklar, jag har sett några bilar med bara sidotrösklar och INGEN där bak...är det snyggt?
Jag kan inte rikitgt bestämma mig om det ser snyggt ut eller bara helt opropertioneligt.
Tonade rutor är snyggt men se till att testköra en XC60 med tonat innan du slår till. Jag tycker att det är på tok för mörkt och gör det jobbigt att köra (värst i mörker men irriterande även i dagsljus).

Så, testa.

/ Jacob
skidplate back eller inte skidplate bak ....smaken är som baken .. personligen gillar jag inte alls side scuff plates ... är själv helt såld på running boards ... och jag valde skidplate bak ....
opA skrev:Tonade rutor 8)
crumpets skrev:Japp. Tonade rutor är väl närmast ett måste.
vicster skrev:Tonade rutor går lätt före sido-plates imo :D
Oj oj vad gammal jag börjar känna mig, modet ändras minsan, under min uppväxt var det mest landsbyggds-raggaraktiga man kunde tänka sig tärningar ibackspegeln, krossad plych på dörrarna och tonade rutor i kupen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Eftermontering av backkamera XC60

Hejsan. Ja det är så att jag är […]

Det är till EGR-ventilen. Har du kännt […]

Ja Vparts har generellt bra grejer. Jag kör […]

Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]