Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Eftersom PDC:n har en så löjligt ful grafik i V70II (MY12 har jag inte testat än) och inte använder RTI-skärmen om sådan finns undrar jag:
En vanlig V60 T3 Momentum - har den en snygg visning av PDC:n likt en BMW e60 med färgskärm och olika färger beroende på hur nära man är? Min säljare har ingen aaaning...
Gäller PDC fram o bak men jag antar att det är samma visning om man bara har bak.
PH
Kan bara svara för min XC60 som har PDC och Sensus 7" och där ser man en bil med snygg grafik. Streck visas bakom (och framför) bilen. Strecken blir rödare ju närmare man är, och man ser var på bilen som man är nära.

Precis som BMW :)

/ Jacob
Hyxarn skrev:...I 12:orna är det en högupplöst färgskärm som gäller...
Bara för att vara extra tydlig så är det samma upplösning / skärm på MY11(B för XC60) som MY12 när det gäller V/S60 - ifall du får för dig att köpa en begagnad eller nått :P
vicster skrev:
Hyxarn skrev:...I 12:orna är det en högupplöst färgskärm som gäller...
Bara för att vara extra tydlig så är det samma upplösning / skärm på MY11(B för XC60) som MY12 när det gäller V/S60 - ifall du får för dig att köpa en begagnad eller nått :P
Och MY11 för V/S60 väl....?
PH
Det var ju det jag skrev 8)

Tar det lite tydligare en gång till; MY11 och MY12 är samma för S60 samt V60. (För XC60 gäller att MY11B och MY12 är samma men är väl inte relevant i denna tråd)
Eftermontering av backkamera XC60

Hejsan. Ja det är så att jag är […]

Det är till EGR-ventilen. Har du kännt […]

Ja Vparts har generellt bra grejer. Jag kör […]

Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]