Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
Hej

Är det någon annan som har RSE i sin S60/V60 och kan svara på om ni fick någon manual till systemet när ni fick bilen? Jag fick bara en "Quick Guide", vilken i princip bara berättar vad de olika knapparna på enheten/fjärrkontrollen gör.

/Tobbe
av Tobbev
Ja det funkar riktigt bra, även om jag/vi inte har hunnit testa det på allvar ännu.

Bilden är ju naturligtvis inte i paritet med Full-HD/Bluray på TV'n hemma, men för barnen funkar det alldeles utmärkt. Ett löst system har säkert bättre spec, men jag kan inte med sladdar etc som hänger i hela kupén samt att ta ner och sätta upp skärmar stup i kvarten.

Jag bor i Göteborg, så vill du testa/se det så går det säkert att ordna. Jag hittade inget hos någon återförsäljare utan fick leta upp rätt personer på Volvo Cars (jag jobbade där när jag beställde bilen) och testa det i en testbil innan beställning.

/Tobbe
av Tobbev
Jag tror det förra var med 8" skärmar, medans det nya har 7". Dock så kan man i det nya spela en film i varje enhet.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ja, det är en fördel med att kunna titta på en film i varje! I S80in hade jag dvd-spelaren i mittfacket fram. Dock inte digital-tv på S/V60!

Man kan inte ta fram en kyld dricka ur kylskåpet i mitten bak och hälla upp den i ett par handgjorda glas i en V60 heller. Men det är lite OT! :wink:
av Tobbev
XC90_Executive skrev:Ja, det är en fördel med att kunna titta på en film i varje! I S80in hade jag dvd-spelaren i mittfacket fram. Dock inte digital-tv på S/V60!

Man kan inte ta fram en kyld dricka ur kylskåpet i mitten bak och hälla upp den i ett par handgjorda glas i en V60 heller. Men det är lite OT! :wink:
Ja digitaltv hade varit fint om man kunde få, fast kylskåpet, nja...ungarna bak skiter nog i om det är varm eller kall dricka och framför allt i handgjorda glas :D

Gäller tidigare modeller som jag först[…]

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]