Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC60D3
petkas skrev:Gratis lånebil ingår INTE i "fri service",den kan du får om du teckar en separat trygghets avtal där torkarblad,bromsbelägg mm. ingår,kostar ca 100 kr i månaden.
Det där är ju intressant. Men det innebär å andra sidan att man cashar upp ca 2400-3600 kr innan det ens blir tal om nya torkare och nya belägg. There is no such thing as free lunch ;-//
av Steff 99
petkas skrev:Gratis lånebil ingår INTE i "fri service",den kan du får om du teckar en separat trygghets avtal där torkarblad,bromsbelägg mm. ingår,kostar ca 100 kr i månaden.
"Fri bil" kanske inte gäller för alla...vem vet jag kanske är "VIP" 8)
av Petzzon
XC60D3 skrev:
Det där är ju intressant. Men det innebär å andra sidan att man cashar upp ca 2400-3600 kr innan det ens blir tal om nya torkare och nya belägg. There is no such thing as free lunch ;-//
Måste väl bero på körsträcka antar jag.
jag skulle lätt räkna hem en hundring med en årlig körsträcka på mellan 7000-8000 mil :lol: :lol: :lol:

bara torkarna kostar mer......
Användarvisningsbild
av petkas
Petzzon skrev:
XC60D3 skrev:
Måste väl bero på körsträcka antar jag.
jag skulle lätt räkna hem en hundring med en årlig körsträcka på mellan 7000-8000 mil :lol: :lol: :lol:

bara torkarna kostar mer......
100kr/2000mil/år
av Biltoken
Kan finnas en hel del XC60 som sålts utan fri service. Det finns inte många tjänstebilsförare som är intresserade av denna. Vi betalar inte servicen själva!

Hellre då ett ytterligare tillbehör för 3000 kr.

Konstigt nog har jag aldrig fått frågan att avstå servicen från någon av säljarna som sålt mina XC60 (köpt 2 st). På Upplands Motors prislista finns prisavdraget specat.

Gäller tidigare modeller som jag först[…]

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]