Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken läderklädsel skulle du välja om du fick köpa en S/V60 summum?

Mörkgrå/Mörkgrå
23
44%
Sofbeige/Mörkgrå
11
21%
Softbeige/Beige
3
6%
Beechwood/Mörkgrå
12
23%
Beechwood/Beige
3
6%
av dimster
Vilken läderklädsel skulle du välja om du köpte en S/V60 summum?
Jag valde själv Beechwood/Mörkgrå klädseln. Förvånar mig varför fler inte väljer den. Den är ju så läcker och påminner om den gamla Atacama/Nubuck klädseln som satt i S60/V70R. Självklart är ju smaken olika ;)
De flesta jag har sett väljer Mörkgrå läderklädsel.
Vilken skulle ni välja?
dimster skrev:Vilken läderklädsel skulle du välja om du köpte en S/V60 summum?
Jag valde själv Beechwood/Mörkgrå klädseln. Förvånar mig varför fler inte väljer den.
Tycker själv att den är snygg, och använder sällan blåjeans så problemet med möjlig missfärgning som diskuterats i andra trådar är inte så stort. Framförallt är det snyggt att baksidan och sidorna på stolarna är mörkgrå och bara själva sittytan är ljus. Men sambon vill ha mörkgrå/mörkgrå så det är risk att det blir den färgen ändå...
Jag håller med dig kalle. Det hade varit fint om de hade ljusa rattar på v60/s60 som de har i xc60 :)
Spoiler »
Kan hålla med om att sittdynans färg är snygg, men tycker det är allt för påklistrat på det ljusa.
Användarvisningsbild
av Funk
Val på klädselfärg beror för mig mycket på vilken exteriör bilen har...men jag väljer nog oftast de mörkare färgerna ändå.

/Thomas
Luktar avgaser i kupen

Jag gissar att det är den här slangen d[…]

Elpriset

Jag gjorde en liknande uträkning enligt lenna[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Du verkar prioritera komfort och en behaglig k&oum[…]

Är det någon som fått återk[…]