Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Micke008
Jag skulle tipa på 8-15000:- lite lägre pris om Volvo plockar tillbaka 5" skärmen och säljer den senare som "utbytesenhet".

(De ska ha 8000:- för den enkla stereon till S60/V70 -04)
Användarvisningsbild
av CarMan
Volvo tar inte tillbaka begagnade delar.
av Micke008
Nähe, om jag skulle köpt en stereon till min gamla S60 så ville de ha 8000:- för en ny eller 4000:- för en utbytesenhet om jag lämnade in den gamla defekta.

Jag skulle nog vilja säga att de plockar tillbaka saker, men att det är begränsat till stereon är en annan sak.
av greenbay
Det ni kallar för att ta tillbaka är samma sak som utbytes, som på bromsoken, ni vet.
/greenbay
av pergrein
Masse7 menar nog enbart 7" skärmen, kåpan och applikationen till den, tror inte den är så jätte dyr kanske 4000kr med arbete skulle jag tro. Det borde ju gå att bara byta skärmen och skippa dvd spelaren men man vet ju aldrig vad volvo har för sig...

Bäst är nog att åka till volvo och höra så får du reda på om detta går samt pris på en gång.

Tycker 7" skärmen gör mycket för inredningen så det skulle vara kanon om detta gick att göra.

Mvh
Per

Det här är ju intressant. Vad är de[…]

Solgardin bakdörrar

Hej. Funderar på om det går utan all[…]

Hjälp släpvagns kontakt

Blir nog skroten i så fall.

Köpråd, Volvo V50 D2

Kamremsbyte var 14000de mil. ganska enkelt, men sk[…]