Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vecka 40 har jag för mig de släppte uppdateringen, jag fick den när jag servade då jag tagit upp problemet med den nya lådan. Man får bara uppdateringen om man tar upp dom hårda växlingarna, inte annars. Vet inte om det är kostnadsfritt men jag skulle lätt lägga en slant om man skulle behöva om man har problem med lådan.
dannesk skrev: mån 13 apr 2020, 19:45 Vecka 40 har jag för mig de släppte uppdateringen, jag fick den när jag servade då jag tagit upp problemet med den nya lådan. Man får bara uppdateringen om man tar upp dom hårda växlingarna, inte annars. Vet inte om det är kostnadsfritt men jag skulle lätt lägga en slant om man skulle behöva om man har problem med lådan.
Tack @dannesk!

Tyvärr kvändes teknikern jag fick tag på hos Bilia i Solna ordentligt oproffsig och säljig. ”Ah lådan, detta kan kosta dig 40-60k”. Eh okej, men ska vi försöka lägga fram en plan eller? Idioti....

Det är säkert redan diskuterat men jag […]

Det vore ju ynkligt om klossarna var slut efter 40[…]

Jag har visserligen bara fått den till min E[…]

Felkod

Tack för bilderna. Ska bara leta upp ventilen[…]