Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fouund
Tjena allihopa
3/4 utav mina handtag på min v60 har spruckit tänkte bara höra med er ifall de är något ni har varit med om och isåfall hur jag ska gå vidare
av UnleashFusion
Fouund skrev: mån 06 jan 2020, 17:36 Tjena allihopa
3/4 utav mina handtag på min v60 har spruckit tänkte bara höra med er ifall de är något ni har varit med om och isåfall hur jag ska gå vidare
Åk till den ÅF du köpte bilen, detta skall gå på goodwill från Volvo.. inte bara V60 har haft dessa problem. kollar jag tidigare trådar så har det funnits på S60 MY15, V40 MY16 och några andra modeller till.
av Sudden78
Det är inte säkert att det går på goodwill. Beror på hur gammal bilen och, miltal osv. Det är inte på automatik på alla V60.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av dannesk
Sudden78 skrev:Det är inte säkert att det går på goodwill. Beror på hur gammal bilen och, miltal osv. Det är inte på automatik på alla V60.
Alldeles riktigt. Goodwill är ju just....Goodwill (ingen tvingade åtgärd). Beror ju helt som sagt på årsmodell, mil, skick m.m.

Dessutom är det ju bra om alla TS skriver vilken årsmodell m.m. man har på sin bil (borde vara ett krav) så blir det lättare att svara om det är årsmodells-specifika problem etc. om man nu inte har bilen i sin signatur.
Hundgrindar v70n

Hej. Jag söker Volvo original fästen til[…]

Köra EX90 med släp

Hej! Är det någon som har erfarenhet a[…]

Vilken ratt? 240

Hej på er. Har en VOLVO 245-833 GL 1993. Nu […]

Hej Jag behöver byta ut mina 21" frikt[…]