- mån 06 jan 2020, 07:12
Men jag tycker att det borde laddas när man kör alt. laddar det stora batteriet..
intruder1400 skrev: ↑mån 06 jan 2020, 02:15Det kan jag inte tänka mig, fast å andra sidan så stänger jag alltid av s/s när jag har startat bilen...fjohan82 skrev: ↑tor 26 dec 2019, 19:30De är inte lila start/stop batteriet som är dåligt ?Perra83 skrev: ↑tor 26 dec 2019, 19:23 När jag känner på mig att batteriet skulle kunna vara lite dåligt laddat kör jag värmaren typ fem minuter innan jag fjärrstartar motorn. Känns okej men osäkert om det hinner ladda upp startförlusten.Okej, jag har haft problem den senaste veckan med att värmaren inte vill starta, klagat flera gånger på batteriet trots att det har laddats. Istället har det blivit lite fjärrstart...
Nu åker jag hem igen på söndag, då bor bilen alltid i garage så då är problemet ur värden.
Till nästa vinter blir det förmodligen batteribyte.
Men jag tycker att det borde laddas när man kör alt. laddar det stora batteriet..
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...