Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dunken
Hej!

Nån som besitter på nån list på vad t ex Momentum , Business Advanced osv osv vad som skiljer dom åt ?

Tittar runt lite på en S60 2017 , men tycker det är jobbigt när man inte har kolla på utrustningen som är med ..

?
dunken skrev: ons 10 apr 2019, 07:50 Hej!

Nån som besitter på nån list på vad t ex Momentum , Business Advanced osv osv vad som skiljer dom åt ?

Tittar runt lite på en S60 2017 , men tycker det är jobbigt när man inte har kolla på utrustningen som är med ..

?
Här står vad som ingår i själva utrustningsnivåerna för den modellen: https://helmia.se/wp-content/uploads/20 ... 2017-1.pdf
Jag hittar dock ingen bra sida just nu med innehåll av olika tillvalspaket när det gäller specifikt S60 MY17.
Tack!

Tar mig en titt

Man hittar många bilar , men flera säger olika gällande paketet som är med , olika namn osv

Rena djunglen , går ifrån en saab till volvo så man blir lite osäker :)

På utrustningen :)
dunken skrev: ons 10 apr 2019, 09:28 Tack!

Tar mig en titt

Man hittar många bilar , men flera säger olika gällande paketet som är med , olika namn osv

Rena djunglen , går ifrån en saab till volvo så man blir lite osäker :)

På utrustningen :)
Tyvärr är många annonser felskrivna också, bra att ha i åtanke.
Jag har en del pdf filer med försäljningsbrochyrer och där kan man ju se vad som ingick.
Hojta till så kollar jag om jag har den du är intresserad av.
Såg nu att det är MY 17 du kollar på men har endast broschyr för MY 16 och några före sen är det Classic -18 jag har brochyr på.
Pma din epost så kan jag skicka dessa till dig om du vill skapa dig en bild av vad som fanns.
DennisCA's Volvo 850 -97

Nu kommer ju resten av bilen att se matt ut i j&au[…]

Låter inge bra. Vill de ska hålla i l&[…]

Volvo V50 "Mr White"

Stort lyft, speciellt damasken. Tänk att s&ar[…]

Connected Safety använder bilens inbyggda SIM[…]